UAB Vedrana

Iššūkis:

Sandėlio ir pardavimų procesų, valdymo optimizavimas, daugybės e. platformų integracija su apskaitos sistema

UAB „Vedrana“, dar žinoma kaip Vilniaus medienos centras, prekiauja mediena ir jos gaminiais, bendrastatybinėmis medžiagomis bei turi asortimentą sodininkams – siūlo šiltnamius ir jų priedus. Įmonė valdo fizinę parduotuvę ir sandėlius, vykdo prekybą internetu ir turi kitų e. svetainių, tad „Directo“ tekęs iššūkis – visų įmonės turimų fizinių ir e. platformų procesų, valdymo integravimas bei optimizavimas, duomenų sinchronizavimas.

„Mūsų sandėliavimo struktūra yra gana sudėtinga: turime 7 sandėlius skirtingose vietose, unikalius prekių kodus skaičiuojame tūkstančiais, tad suvaldyti sandėlius ir didžiulį asortimentą su iš anksčiau turėta sistema, kuri buvo labiau orientuota į buhalterijos dokumentų valdymą, pasidarė pernelyg painu, – pasakojo UAB „Vedrana“ komercijos direktorė Natalija Zaleščevskaja. – Smarkiai augome ir matėme, kad mūsų augimas pradeda lenkti mūsų procesus ir tvarką, todėl reikėjo visapusiškos sistemos, kuri padėtų mums susidėlioti procesus įmonės viduje ir užtikrintų patogų jų valdymą“.

Sandėlio valdymas, pardavimų proceso valdymas ir visų internetinių platformų integracija su apskaitos sistema buvo kertiniai poreikiai, kuriuos turėjo patenkinti verslo valdymo sistema.

Spendimas

Vienas didžiausių iššūkių tvarkantis įmonės viduje – itin sudėtingas ūkis internete, apimantis 15 skirtingų e. svetainių, iš kurių dalis – vykdančios pardavimus: „Visos svetainės buvo valdomos atskirai, jos nebuvo integruotos su mūsų apskaitos sistema ir šių integracijų mums labai trūko. Migravus į „Directo“, integracijos buvo sukurtos ir duomenų, veiklos sinchronizavimas tarp visų mūsų e. platformų bei verslo valdymo sistemos įvyko. Mums tai yra didelis pasiekimas ir šuolis į priekį“.

UAB „Vedrana“ dirba apie 40 žmonių. Visi – nuo sandėlio darbuotojo iki vadovų – naudojasi „Directo“ savo kasdieninėje veikloje. Sistemą lengvai perprato visi darbuotojai, o tiems, kuriems reikėjo daugiau dėmesio, padėjo „Directo“ specialistai. Pereiti prie naujos sistemos įmonė ruošėsi apie 3 mėnesius. Vėliau dar apie pusmetį, sistemai jau funkcionuojant, ji buvo tobulinama, vystoma pagal įmonės poreikius.

Rezultatas

„Šiuo metu visi mūsų įmonės procesai yra iš esmės peržiūrėti ir sutvarkyti, ypač – sandėlio valdymo. Itin vertiname galimybę matyti sandėliuose esančių prekių likučius bei rezervuoti produktus ne pardavimo, o dar užsakymo lygmenyje – taip išvengiame anksčiau tarp vadybininkų vykdavusių „karų“ besiaiškinant, kuris pirmas pardavė prekę. Tarp kitų mums itin aktualių duomenų sinchronizavimo, sukurtų integracijų funkcionalumų – internete nupirkta prekė automatiškai nusirašo ir mūsų „Directo“ sistemoje; kai pakeičiame prekės kainą „Directo“, ji automatiškai pasikeičia ir visur kitur – e. parduotuvėse, svetainėse; akcijos visose mūsų platformose vyksta sinchronizuotai. Apibendrinant, buvo padaryta viskas, kad mūsų „onlainas“ ir „oflainas“ sutaptų ir ši integracija su e. platformomis mane džiugina bene labiausiai, nes tai išsprendė mums milijoną klausimų ir neapsakomai paspartino procesus, – pabrėžė UAB „Vedrana“ atstovė. – Mums buvo ypač aktualu ir „Directo“ turimi kontrolės mechanizmai, kurie padėjo pašalinti anksčiau buvusias akląsias zonas – galėjome eliminuoti žmogiškosios klaidos ar piktnaudžiavimo tikimybes“.

Sulig duomenų prieinamumu internete įgytas papildomas privalumas – padidėjęs darbuotojų mobilumas. „Dabar keliaudami pas klientą ar vakare jau namuose matydami užklausą, mūsų darbuotojai gali prisijungti prie sistemos ir prieiti prie reikiamų duomenų realiuoju laiku. Tai yra vadybininko gali nebūti darbo vietoje, tačiau tai netrukdo pardavimo procesui – darbuotojas gali prisijungti prie sistemos savo telefone ar kompiuteryje ir peržiūrėti reikiamus prekių likučius, išrašyti sąskaitą ar atlikti kitus reikiamus veiksmus“, – verslo valdymo sistemos privalumus vardijo N. Zaleščevskaja.

Ji džiaugėsi ir galimybe naudotis „Directo“ serveriais bei itin greitais procesais juose: „Esame „Directo“ debesyse ir mums tai – labai patogu, nereikia turėti savų. Anksčiau turėjome savus serverius ir jie nuolat pakibdavo, strigdavo – dabar tokių problemų nebėra“.

30 metų veikiančios įmonės sėkmę jos atstovė sieja su jaunais ir ambicingais vadovais bei visos komandos pastangomis: „Vedrana“ – šeimyninis verslas. Esame antra karta. Tai, ką perėmėme iš tėvų, per pastaruosius kelerius metus padidinome 10 kartų, tad tai yra jau šios kartos sėkmės istorija. Faktas, jog su „Directo“ verslo valdymo sistema mums augti yra lengviau,“ , – sakė N. Zaleščevskaja.