Pardavimai
Laiko registras (ištekliai)
Laiko registravimą dažniausiai naudoja įmonės, kurių paslaugos apmokestinamos valandiniu įkainiu. Tai dažniausiai yra apskaitos ir audito įmonės, advokatų kontoros ir konsultacijų įmonės. Darbų registravimas taip pat naudojamas įmonėse, užtikrinančiose techninę priežiūrą ar aptarnavimą.
Pagal į Directo programą įvestas valandas galima lengvai sukurti sąskaitas faktūras iš karto po atlikto darbo arba mėnesio pabaigoje – už visus tą mėnesį atliktus darbus.
Svarbiausi registravimo būdai darbams:
- Darbo pagal darbo tipą ir projektus atspindys
- Artimiausius darbus ar užsakymus galima įtraukti į darbuotojų kalendorių
- Darbo tvarka, pagal kurią atliekamas uždavinys, nurodo laiką, skirtą užsakymui vykdyti
- Galima įvesti darbui atlikti planuojamą skirti laiką. Tai leidžia palyginti planuotą ir realiai darbui atlikti skirtą laiką.
- Išteklis gali būti redaguojamas ir patvirtintas vairuotojo prieš atsiskaitymo procesą, jei nėra įrašytos visos dirbtos valandos
◆
Užsakymai
Užsakymų modulis skirtas užsakyti prekes ar paslaugas. Programa sukuria galimybę sudaryti sąskaitas faktūras ir prekes užsakius, jas įsigyti.
Užsakymų modulis leidžia:
- Pateikti klientui užsakymo patvirtinimą
- Sukurti užsakymus tiek pagal programoje sugeneruotą pasiūlymą, tiek rankiniu būdu
- Gauti internetinių parduotuvių užsakymus į Directo sistemą
- Grupuoti užsakymus pagal tipą ir sekti jų būklę
◆
Įvykiai
Directo įvykiai sistemoje dažniausiai naudojami aptarnavimo, CRM ar darbų planavimo procesams.
Įvykių modulis leidžia:
- Sukurti įvairių tipų įvykius (CRM, aptarnavimas ir kt.)
- Priskirti įvykiams būkles (pvz., naujas, pabaigtas, vykdomas ir kt.)
- Atlikti paiešką įvykių sąraše naudojant skirtingus filtrus
- Formuoti darbų kalendorių
- Kurti pasikartojančius įvykius
- Informuoti vykdytoją ar užduoties kūrėją apie artėjantį darbų terminą el. paštu ar SMS žinute
- Nurodyti darbui skirtą laiką darbo eilutėse, kurios vėliau gali būti naudojamos išrašant sąskaitą faktūrą už atliktus darbus
◆
Fiksuoti atsiskaitymai
Įmonėms svarbu atsiskaityti greitai ir teisingai. Dažniausiai tokios sąskaitos išrašomos pagal fiksuotas mėnesines sutartis. Directo sukūrė puikią galimybę, leidžiančią vienu kartu išrašyti daug sąskaitų ir išsiųsti jas pagal sutartis dėl fiksuotų paslaugų.
Sistema leidžia susiplanuoti siuntimų periodiškumą, datas bei sąlygas pagal kurias išrašomos fiksuotos sąskaitos, nustatyti kainodarą ar kainų pokyčius tam tikriems laikotarpiams. Tai leidžia per Directo sistemą visiškai valdyti sutartis ir su pirkėjais, ir su tiekėjais.
◆
Pasiūlymai
Directo programa padeda sklandžiai valdyti visą pardavimo grandinę nuo pasiūlymų pateikimo arba užsakymo iki atsiskaitymo. Programoje pateikti ir klientams siunčiami pasiūlymai leidžia stebėti projekto įgyvendinimą, ankstesnių pasiūlymų sąlygas bei padeda prognozuoti pardavimus.
Svarbiausios pasiūlymų teikimo naudos yra:
- Klientui gali būti pateikti keli pasiūlymai (kelios versijos)
- Galimybė pateikti informaciją apie konkurentus, realizavimo tikimybę ir terminus
- Užsakymus ar sąskaitas galima patogiai suformuluoti bei išsiųsti el. paštu
- Pardavėjų pasiūlymų apžvalga, pasiūlymų teikėjų pateiktų pasiūlymų palyginimas pagal laikotarpį
◆
Kasos operacijos
Nors grynųjų pinigų rinkoje mažėja, daugelyje įmonių kasos ir grynųjų pinigų operacijos vis dar vaidina svarbų vaidmenį.
Directo kasos modulis leidžia:
- Prekiauti per kasą grynais ar kortele
- Įdėti arba išimti pinigus
- Išduoti kasos pajamų, išlaidų orderius
- Taikyti nuolaidas ir vykdyti akcijas
- Valdyti dovanų čekių ir lojalumo programas
- Paprastai grąžinti prekes
- Dienos pabaigoje sutikrinti kasą ir sistemą
◆
Kainų valdymas
„Directo“ siūlo platų kainų valdymo funkcionalumų pasirinkimą. Programoje nurodyti kainų susitarimai, nuolaidos ir ypatingi pasiūlymai smarkiai palengvina pardavimų pasiūlymų rengimą ir užtikrina teisingas kainas pardavimo dokumentuose.
Pagrindinės parinktys:
- Galimybė valdyti atskirų parduotuvių kainas
- Galimybė sudaryti kainoraščius pagal kliento klasę, pvz., didmeniniai klientai, lojalūs klientai ir pan.
- Galimybė tam tikrai prekei ar prekių klasei priskirti specialias kainas ar nuolaidas
- Galimybė pritaikyti skirtingas kainas ar nuolaidas priklausomai nuo įsigyjamo kiekio
- Galimybė kainoraščiuose nurodyti statines kainas, nuolaidas arba nurodyti antkainius
- Galimybė skirtingas kainas pritaikyti projektams
- Galimybė taikyti ypatingas kainas konkrečiam laikotarpiui
- Masinis kainų koregavimas
◆
El. parduotuvės sąsaja
Galimybė integruoti Elektroninės parduotuvės platformą su Directo sistema palengvina duomenų įvedimą ir pagreitina darbo procesus. Automatinis užsakymo ar kitų dokumentų importavimas iš Elektroninės parduotuvės užtikrina apsikeitimą teisingais duomenimis.
Directo jau yra sukūrusi daugiau nei 600 el. įvairių el. parduotuvės integracijų. Paprastai naudojantis šia paslauga su klientu yra aptariami jo poreikiai ir pagal juos sukuriamas API, per kurį komunikuoja Directo ir Elektroninė parduotuvė.
Dažniausi klientų su elektroninėmis parduotuvėmis susiję poreikiai yra tokie:
- Iš el. parduotuvės užsakymas patenka į Directo sistemą
- Sukuriama pirkėjo kortelė pagal iš elektroninės parduotuvės atsiųstą užsakymą
- Prekių likučiai yra siunčiami iš Directo į elektroninę parduotuvę
Jeigu standartiniai funkcionalumai nepakankami, mes esame lankstūs ir galime pasiūlyti įvairių kitokių integracijos variantų.
◆
E-sąskaita
Directo turi galimybę pateikti sąskaitas per E-sąskaitos tiekėjus, pvz., Omniva, Fitek arba Telema.
Elektronines sąskaitas galima siųsti kiekvienam gavėjui atskirai arba masiškai.
◆
CRM
CRM Directo sistemoje gali būti įvairiai panaudotas. Dažniausiai šis modulis skirtas santykių su klientais valdymui ir planavimui.
Pagrindinės Directo CRM naudos yra šios:
- Kuriama išsami klientų duomenų bazė
- Kuriama kontaktų duomenų bazė (atskirų įmonės darbuotojų kontaktai)
- Klientai klasifikuojami pagal skirtingas charakteristikas, todėl lengviau skirstyti klientus ir planuoti veiksmus
- Galima suvesti susirinkimus, valdyti kalendorių
- Saugoma kliento istorija nuo pirmojo kontakto iki sutarties pasirašymo
- Generuojama išsami klientams pateiktų pasiūlymų, užsakymų ir sąskaitų ataskaita
- Matomi pardavimų biudžetai pagal produktus, klientus, pardavėjus
- Pardavimų biudžetus galima palyginti su faktiniais duomenimis
- Generuojamos kliento pelningumo ataskaitos
- Galima siųsti priminimus
- Galima kaupti informaciją apie konkurentus
- Matoma klientų pipe line
- Generuojamos pardavimų ataskaitos su grafikais
Directo sukurtas CRM modulis taip pat gali būti naudojamas aptarnavimo ar serviso užklausų valdymui.
◆
Sąskaitos
Directo programa leidžia vartotojams tiesiai sistemoje formuoti, spausdinti ir siųsti el. paštu sąskaitas faktūras . Sąskaitų faktūrų šablonai sistemoje gali būtų sukurti pagal įmonės poreikius ar darbų specifiką.
Per Directo sąskaitos gali būti:
- Formuojamos nuo užsakymų ar pasiūlymų
- Masiškai siunčiamos klientams
- Išrašomos dalimis
- Išankstinės
- Sąskaitos faktūros iš kasos
- Periodinės sąskaitos už paslaugas pagal sutartį
◆
Pardavimo ataskaitos
Išsami ir įvairiapusė pardavimų apžvalga yra būtina ir naudinga bet kuriai įmonei. Directo siūlo platų pardavimo ataskaitų pasirinkimą. Kiekvienoje ataskaitoje yra daug skirtingų filtravimų ir grupavimų galimybių, juos galima skirstyti pagal laikotarpius. Ataskaitos gali būti formuojamos pagal sumas, kiekius, pardavimo maržas ir kt. kriterijus.
Pardavimo ataskaitose galima generuoti:
- Pardavimų statistiką klientams ar klientų grupei
- Pardavimų statistiką pagal prekes ar prekių grupes
- Pardavimų statistikas pagal pardavimų vadybininkus
- Pasiūlymų, užsakymų, sąskaitų suvestines
- Pasiūlymų, užsakymų, sąskaitų būkles
- Klientų planuojamus pinigų gavimus ir apmokėjimus
- Numatomas būsimas įplaukas pagal apmokėjimo terminus
◆