Kitos funkcijos

Kitos funkcijos

Prisegtukai

Directo sukurta galimybė prisegti dokumentus. Prisegtukai gali būti originalūs iš tiekėjų el. paštu gauti dokumentai, pvz., sąskaitos faktūros, priėmimo–perdavimo aktai ar kiti dokumentai PDF formatu. Taip pat gali būti segami skenuoti dokumentai. Kitos prisegtukų funkcijos:
    • Prisegti dokumentai yra susieti su konkrečiu Directo dokumentu, todėl juos paprasta rasti
    • Prisegtukai gali būti atvaizduojami Directo dokumente, todėl lengvai galima įvesti duomenis ir juos patikrinti
    • Prisegtukai yra saugomi sistemoje
    • Prisegtukus galima siųsti tiesiai į Directo sistemą arba įkelti į sistemą iš Outlook paskyros
    • Dideli prisegtukų kiekiai gali būti nesunkiai sinchronizuojami su kitomis duomenų talpinimo sistemomis

    Kalendorius

    Directo turi galimybė susikurti darbo kalendorių, kuris naudojamas techinės priežiūros ar įmonės vykdančios aptarnavimo paslaugas. Pagrindinės kalendoriaus funkcijos:
      • Detali darbuotojų užimtumo apžvalga pagal laiką, dieną ar savaitę
      • Planuojamų patalpų ar įrangos užimtumo apžvalga
      • Drag and Drop funkcija darbų perplanavimui
      • Sinchronizacija su Google calendar aplikacija

      Serviso modulis

      Įmonėms, dirbančios aptarnavimo sektoriuje, svarbu yra sukurti ir palaikyti gerą sistemą bei kontroliuoti darbus. Directo siūlo funkcionalų ir patogų aptarnavimo modulį su šiomis funkcijomis:
        • Klientų pageidavimų, remonto ar priežiūros poreikių registravimas
        • Darbų užsakymų gamintojams pateikimas
        • Atliktų darbų akto ir sąskaitos išrašymas
        • Įrangos priežiūros periodiškumo rodymas
        • Atliktų darbų istorija, panaudotų atsarginių dalių apskaitos rodymas
        • Pranešimų klientui siuntimas SMS žinute arba el. paštu

        Dokumentų valdymas

        Directo dokumentų valdymas yra integruotas su ekonominės programinės įrangos galimybėmis, leidžiančiomis sukurti pilną dokumentų tvarkymo ir naudojimo sistemą. Dokumentų tvarkymas yra puikus įrankis įmonei, valdančiai didelius dokumentų kiekius. Tai saugi prieiga žmonėms, dirbantiems nuotoliniu būdu ir įrankis, sistemingai saugantis visus įmonės dokumentus vienoje vietoje. Pagrindinės dokumentų tvarkymo funkcijos yra:
          • Kiekvienam vartotojui ar vartotoju grupei galima priskirti teises, pavyzdžiui, apriboti tam tikriems vartotojams / jų grupėms matyti dokumentus ar ataskaitas. Taip pat, galima vartotojui / jų grupei nustatyti leidimus peržiūrėti, redaguoti ir / ar ištrinti dokumentus
          • Naudojant integraciją su „MS Office“, dokumentai įkeliami vienu mygtuko paspaudimu, todėl kasdienis modulio naudojimas yra patogus ir greitas
          • Dokumentus į Directo programą galima įkelti iš „Word“, „Excel“ ir „Outlook“, taip pat iš „Windows Explorer“ į „Outlook“, taip pat iš Directo galima parsisiųsti pasirinktą dokumentą
          • Be dokumentų paieškos pagal tam tikrus kriterijus (pvz., dokumento kūrėjas, data, tipas, raktiniai žodžiai ir pan.), Directo dokumentų valdymas taip pat užtikrina raktinių žodžių paiešką dokumento turinyje
          • Jei vartotojas ištrina bylą, ji pirmiausiai patenka į „šiukšlinę“, kur yra saugoma vieną mėnesį, todėl bylą atsitiktinai ištrynus, ji gali būti atkurta