Sandėlis
Logistika

WMS (Warehouse Managment System)

Paprastai sandėlio operacijoms naudojamos speciali WMS (Warehouse Management System, liet. k. – sandėlio valdymo sistema) programinė įranga. Directo turi visus reikalingus įrankius, reikalingus tvarkant, stebint ir analizuojant sandėlio operacijas.

Prekių priėmimai

Į sandėlį atkeliaujančios prekės pažymimos naudojant prekių priėmimo į sandėlį dokumentą. Directo programoje galima valdyti neribotą skaičių sandėlių. Pagrindinės prekių priėmimo naudos yra:
    • Prekių priėmimai gali būti kuriami pagal pirkimų užsakymus
    • Prekių priėmimuose galima pažymėti prekių partijos ar serijos numerius
    • Užpajamuotų prekių kainos gali būti automatiškai pridėtos arba koreguojamos vėliau
    • Patvirtintame prekių priėmime galima pridėti transportavimo išlaidas, papildomas išlaidas neatitvirtinus dokumento

    SN apskaita

    Directo sistema leidžia apskaityti prekes ir su serijiniais numeriais, ir su prekių partijos numeriais. Serijinės prekės taip pat gali turėti savo galiojimo laikus ir būti naudojamos gamyboje.

    Pirkimų valdymas

    Visoms įmonėms yra labai svarbu efektyviai vykdyti pirkimus. Gerai organizuotas pirkimų valdymas užtikrina, kad reikiamus produktus įsigysite laiku, laiku gausite informaciją apie produktų atvykimo laiką ir pirkimo kainas, o užsakymas vyks paprastai ir greitai.   „Directo“ pirkimų valdymas apima visą pirkimo procesą.   Svarbiausios šio modulio galimybės yra šios:
      • Pilna pirkimo grandinė: pirkimo pasiūlymai ir užsakymai, prekių atvykimas (įtraukimas į apskaitą), pirkimo sąskaitos faktūros
      • Pirkimo pasiūlymų siuntimas keliems tiekėjams vienu metu, norint sužinoti produktų pristatymo sąlygas
      • Pirkimo užsakymų kūrimas pagal pirkimo pasiūlymus arba klientų užsakymus
      • Pirkimo užsakymų kūrimas naudojant tiekėjų prekių kodus
      • Pirkimo pasiūlymų ir pirkimo užsakymų siuntimas tiekėjams tiesiai iš Directo
      • Gaunamų prekių apžvalga pagal prekę ir terminą
      • Rekomenduojami pirkimai pagal kliento užsakymus, sandėlio likutį, paklausą
      • Pirkimo užsakymų kūrimas pagal rekomenduojamus pirkimus

      Prekių judėjimai

      Directo sistemoje galima sukurti neribotą kiekį sandėlių ir vykdyti prekių perkėlimus iš vieno į kitą. Directo judėjimas tarp sandėlių leidžia:
        • Perkelti prekes iš vieno sandėlio į kitą arba iš projekto į projektą
        • Galimas prekių judėjimo „užrakinimas”. Tai reiškia, kad prekes siunčiantis subjektas užfiksuoja išsiųstų prekių kiekį, o gavėjas – gautų prekių kiekį, o siuntėjas neturi teisės pakeisti gautų prekių kiekio.
        • Prekių judėjimo momentu galima pakeisti prekių kainą, pvz., pridėti papildomas transporto išlaidas.

        EDI

        EDI (elektroninių dokumentų mainai) labiausiai naudojami prekybos tinklų ir didmenininkų. EDI operatoriai yra „Telema“ ir „Edisoft“. Prisijungę prie EDI operatoriaus ir pasirinkę reikiamus nustatymus, galite nedelsiant pradėti siųsti ir priimti dokumentus. EDI sąsaja leidžia per „Directo“ siųsti ir gauti komercinius dokumentus, daugiausiai – užsakymus, sąskaitas ir pristatymo dokumentus. Užsakymai perduodami per „EDI“ į „Directo“, kur jie gali būti tvarkomi, tada išsiunčiami ir apmokami prekybos įmonei naudojantis EDI

        Sandėlio ataskaitos

        Directo sandėliavimo ir logistikos ataskaitos pateikia išsamią visos tiekimo grandinės apžvalgą nuo prekių užsakymo iki pristatymo klientui ir sąskaitos jam išrašymo. Sandėlio ataskaitos turi daug filtrų, taip pat rūšiavimo, grupavimo bei skaidymo laikotarpiais galimybių. Pagrindinės ataskaitos:
          • Sandėlio kiekis
          • Nejudančios prekės
          • Prekės istorija
          • Sandėlio judėjimai
          • Rekomenduojami pirkimai
          • Prekių priėmimo į sandėlį ataskaitos
          • Sandėlyje esančių prekių kiekis (prognozės)
          • Nurašymai nuo sandėlio