Directo sausio mėnesio naujienlaiškis 2024
Kviečiame į seminarą su skaitmenizavimo ekspertu
Directo klientų apklausa
2023 metų gruodžio mėnesį Directo vykdė klientų apklausą. Tikslas buvo išsiaiškinti Directo aptarnavimo ir naujo dizaino grįžtamąjį ryšį bei labiau suprasti klientų poreikius. Apklausoje iš viso dalyvavo 91 respondentas.
Didžioji dalis klientų dalyvavusių apklausoje darbuojasi finansų, pardavimo ir pirkimo srityse. Dauguma iš jų Directo sistema naudojasi jau daugiau nei 5 metus. Apklausa parodė, kad daugiausia mūsų klientai susiekia dėl pagalbos el. paštu, antroje vietoje telefonu ir trečioje vietoje live chatu. Skalėje nuo 1 iki 5 Directo aptarnavimo konsultantų operatyvumą ir situacijos išsiaiškinimą klientai įvertino 4.32 balo. Directo specialistų profesionalumą ir aptarnavimo įgūdžius įvertino 4.49 balo. Taip pat apklausa parodė, kad Directo aptarnavimo specialistai didžiąją dalį užklausų, t.y. apie 50 % išsprendžia greičiau nei per 2 val.!
Atsakymai apie naują Directo dizainą leido mums suprasti, kad turime kur pasitempti 🙂 Kol kas klientai prie jo dar pratinasi, tad čia įvertinimas buvo kiek kuklesnis, t.y. 3.6 balo buvo vertinamas naujo dizaino patrauklumas ir paprastumas vartotojui. Daugiausia pastabų buvo dėl spalvų ir sumažintų naujų temų pasirinkimo. Naujasis dizainas yra dar ‘procese’, tikimės, kad jis pateisins Jūsų lūkesčius, kai bus baigti visi patobulinimai.
Dėkojame Jums už pasitikėjimą ir atsiliepimus! Tai mums leidžia tobulėti ir toliau gerinti paslaugų kokybę Jums.
◆